tisdag 13 april 2010

VARFÖR?!

Ibland är livet sååå orättvist!

Idag går all min kärlek och alla mina tankar till er som inte mår bra. Till er som får kämpa varje dag för att orka leva.

Hälsa och lycka är något som man lätt tar för givet....

Jag fick en dag en kommentar från en anonym som skrev att hon kikade in hos mig för att få kraft att orka leva. Det berörde mig mycket...

Då bestämde jag mig för att bara skriva glada, positiva saker på min blogg.
Det gör jag inte idag, men imorgon, det lovar jag.

En nära vän till mig är svårt sjuk. Hon är ofta i mina tankar. Jag önskar så att jag på något sätt skulle kunna hjälpa henne att må bättre.
Tänker på dig!


STOR STYRKE-KRAM TILL ALLA ER DÄR UTE SOM KÄMPAR!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, gumman! Jag tycker att du är en av de varmaste människor jag stött på, och då har vi ändå bara bloggat med varandra. Du behöver inte oroa dig för att skriva saker som är negativa för DU lyser igenom hela tiden. Jag har själv kämpat mig igenom en depression under det gångna året (eller håller på kanske man ska säga)... Du är den enda som varnat mig för att springa för fort... Man kan ju undra vad det är jag springer ifrån... Det är inte vem som helst som ser varningstecknen så tydligt som du. Tack för att du finns! Jag tänkter på det du skriver även om det ibland är lite jobbigt att du ser ALLT *hihi*.
Kraaaam vännen!
Anna

bakom berget sa...

Skönt att det finns såna som du!
Du verkar vara en god själ.
Kram på dig!Åsa.

Den där Marie sa...

Snälla söta vännen, vad det gör ont i mig att höra om din vän!
Var inte rädd för att skriva om negativa saker, på något sätt kan det vara en styrka och tröst för andra.
Du verkar vara en toppentjej, och du är en underbar bloggvän!
Kramar i massor från mig!!!
♥ ♥ ♥

Mina dagar sa...

Ja varför är livet så orättvist??

Vi alla måste försöka leva här och nu och njuta så länge det går!
Kram på dig!
Eva