lördag 19 juni 2010

SOMMAR TERMOS!

Hej, va kul att du kikar in!

Visst är det underbart med lördag!
Att inte behöva gå upp när klockan ringer, (jag har förstås en 4 årig väckarklocka som alltid vaknar tidigt och skall ha välling,) att kunna ligga kvar och dra sig, och sedan äta en lång frukost. Kanske tom sitta ute på altanen om solen skiner, visst är det härligt!
Idag vaknade vi av smatter mot rutan, typiskt när det är helg, så det fick bli frukost inne.

Äntligen har jag fått tag i en ståltermos som både är fin och praktisk.
Denna färgglada blommiga skall få följa med oss på många båtturer och picknickäventyr i sommar.

Termosen från Greengate har jag köpt hos Elsas Hem.

Idag får man ju inte missa det stora bröllopet mellan V. & D. som alla pratar om. Det känns ju alltid bättre att sitta inne vid TVn när det regnar ute.

Önskar dig en riktigt skön helg!

Kram Lotta

1 kommentar:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

God morgon!!

Visst är det härligt att kunna vakna i sin egen takt...
Mina små sömntutor sov till 7,45 och då är det ju bara skönt att vakna :)

Den är så himla fin den termosen!!
En sån där vill ha grej på min önskelista...

Ha en riktigt mysig lördag!
Här ska också ses på bröllop idag.
Trist att ni har regn, här är det änsålänge uppehåll.

Kram kram