måndag 30 augusti 2010

En liten fönstertitt!

Halloj mina underbara bloggvänner!

Ni gör mig så glad med era fina kommentarer, ler.
I går blev extra glad när jag kikade in och såg att gulliga Anna med den härliga bloggen Vita Rosor och Förgätmigej gjort ett bloggtips på sin sida om min blogg. TACK snälla du!

Hoppas att ni har haft en skön och mysig helg.
Välkomna också alla nya som hittat in till mig, sååå roligt.

Tyvärr har vi ännu inte fått ordning på vårt datastrul som uppkom när stormen drog över oss.
Snart, snart hoppas jag kunna sitta i min blogghörna igen och bjuda på lite nya inlägg....

Visst blir man sugen på att pyssla och fixa inne nu när vädret går mot höst.
Jag har börjat lite smått med nya blommor i v-rum fönstret.
Det blev mina favoritblommor, Orkidéer.
De trivs hos mig, är lättskötta och blommar tacksamt.
Vilken blomma är din favorit?





Önskar dig en bra start på din vecka!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vilka fina orkideer! Alla mina har dött i sommar. De fick nog för lite kärlek... En stackare har överlevt men vi får se hur länge. Blir lätt så när man har en hel trädgård att sköta... Roligt att du fick lite nya besökare! Jag hoppas att ni har det bra!

Varm kram/ Anna

promenader på landet sa...

Hej vännen så fina Orkidé! Det är en av mina favoriter också! Må så gott i veckan! Kram Maria