fredag 20 augusti 2010

Klematis & rosor!

Halloj mina vänner!

Hoppas att ni haft en bra vecka!

Visst är det härligt att det är fredag!?

Vi har haft en intensiv vecka med skola och aktiviteter som börjat igen.
På jobbet har vi full rulle med flera smyckesbeställningar som väntar, kul.
Min praktik går mot sitt slut, bara 2 veckor kvar. Sedan hoppas jag få en riktig anställning med lön, det vore helt underbart.....




I helgen blir jag och barnen ensamma då M. ska segla Tjörn Runt.
I kväll ska vi hyra film, äta godis och bara mysa!

Hoppas att solen skiner på oss alla i helgen!

Tack för att ni kikar in och förgyller mitt liv med era snälla kommentarer.

Kram Lotta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en toppen mysig helg med ungarna.Hyr någon mysig film& köp massor av godis.Kram Syster yster

Anonym sa...

Trevlig helg!
Kram kusinen Ulrika