lördag 21 augusti 2010

Lite ögongodis!

Halloj!

Hoppas att du har en bra dag!

Jag har alltid tyckt mycket om smycken. (Fast inte lika mycket som om inredning.) Jag är särskilt förtjust i armband, som är lätta att bära och variera sig med efter stil och humör.
Här kommer lite av mitt armbandsgodis att njuta av!
Alla smycken från MAIdesign.





I snart 6 månader har jag nu jobbat tillsammans med en smyckesdesigner och tillverkat smycken. För mig som tidigare jobbat 20 år i butik som dekoratör, mest med inredning, har detta varit helt nytt och väldigt lärorikt.
Ateljén ligger bara 5 minuter från oss, arbetstiderna är 8-16, och jag har förmånen att ibland kunna jobba hemma.
Detta har gett oss ett nytt liv då jag numera slipper jobba helger och sena kvällar.

I veckan som kommer väntar jag på besked om hur det blir med jobb från 1 september, då min Praktiktid är slut. Jag hoppas, hoppas få fast jobb så jag äntligen kan få lite riktig lön....

Kul att du kikar in!

Kram Lotta

3 kommentarer:

Bella sa...

Som jag håller tummarna för att du får fast jobb! Låter som du inte skulle kunna ha ett bättre jobb så jag hoppas verkligen att du får fortsätta.

Så mycket fina armband du visar, vill ha :)

Ha nu en riktigt skön lördagkväll

Kramar Bella

MIN LYCKA ♥ sa...

Det låter som en riktigt drömjobb, hoppas absolut att du får vara kvar!!

Smycken är jättefina! Jag är ute efter något att hänga alla smyckena på, som den handen på dina kort. Vet du var man kan köpa en sån?

Kram
Marika

Limetwig sa...

Håller tummarna för dig för det verkar vara ett kul jobb!
Snygga smycken är det också :)
Ha det bäst! Åse