torsdag 23 september 2010

AWARD & Tack

Hej vänner, kul att ni kikar in!

Jag har fått en AWARD av gulliga Marika med bloggen Min Lycka, tack snälla du jag blev så glad.

"För en fin blogg med det lilla extra"

Awarden innebär att jag ska berätta 3 saker som jag håller varmt om hjärtat.

1.Min stora härliga familj.
2.Vårt hem på landet nära hav & skog.
3.Vår båt som tar oss ut på vårt älskade hav.

Skickar vidare awarden till 5 andra bloggvänner:

Åsa - Bakom Berget
Maria -Promenader på landet
Linda - Lönnbacka
Anna - Vita rosor och förgätmigej
Bella - Bellas väg tillbaka

Tack härliga bloggvänner för att ni kikar in här hos mig och lämnar kommentarer som förgyller mitt liv.
Tack för att ni delar med er av ert liv, idéer och inspiration på era fina bloggar.

TA HAND OM ER!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Tack så mycket vännen! *ler*

Hoppas du får en fin dag.
Varma kramar
Linda

Bella sa...

TACK snälla du!! Vad glad jag blev :)

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella