tisdag 21 september 2010

Höstnytt hos MAIdesign

Hej vänner!

Idag visar jag lite höstnyheter från MAIdesign där jag jobbar med att ateljétillverka smycken.
Vi har börjat arbeta lite mera med kedjor, men blandat med pärlor som är lite av vårt signum.


Färgglad favorit som passar till allt! Pärlor i 11 färger med en liten kedjelänk emellan.

Pärlor blandat med strass.



Vanliga pärlor och ovala porslinspärlor.

Detta är bara ett litet axplock av vad som ingår i höstens kollektion.
Vi har ett 15 tal återförsäljare, mestadels i södra Sverige, och vår största kund är Kosta Boda Art Hotel där smyckena säljs i shoppen tillsammans med glaskonst från Sveriges mest kända konstnärer.
Kika gärna in på hemsidan MAIdesign.

Du har väl inte missat att jag lottar ut glassmycken!?

Ha en bra dag!

Kram Lotta

3 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Så jättefint!!

Det var bra att jag fick lite idéer. Om några veckor är det dags att tillverka egna smycken en kväll...får väl se om jag lyckas lika bra som MAI...;)

Bella sa...

Hej vännen!

Vilka fina smycken ni tillverkar, riktigt kul jobb du måste ha :)

Nu ska jag spana in din tävling, ligger hopplöst efter med bloggläsningen just nu...

Kramar Bella

MIN LYCKA ♥ sa...

Du har en överraskning att hämta på min sida!