söndag 17 oktober 2010

HOME made by LOTTA

Hej!

Hoppas att du har en riktigt skön helg!

En ny kudde har fått plats i min soffa.

Äntligen har jag tagit mig tid för ett av många syprojekt som ligger och väntar.
Symaskinen åkte fram, och av en gammal kjol blev det en kudde i jeanstyg.
Precis som flera av er bloggvänner har jag insett att det går att återanvända mycket som man redan har.
Det är ju så enkelt och roligt att förnya och förändra med lite nya kuddar, och fler ska det bli.



Det är vekligen inte lätt att hitta tid och kraft för egna projekt nu när jag sedan några månader jobbar varje dag.
Det finns ju så mycket som man skulle vilja hinna göra.
Kanske skall jag sluta blogga för att hinna med mer eget pyssel, tanken finns....

Roligt att du kikar in, gör mig gärna glad med en liten kommentar, ler!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅhhh vilken fin kudde du gjort..:))..Å sluta inte blogga,snälla..hahaha..jag gillar verkligen den...Ha en mysig söndagkväll nu...Kram/Annelie

Anonym sa...

Hej Lotta!

Tack för din kommentar! Härligt hem du har. Här kan man visst hämta massa inspiration :-).

Kram Linda

Limetwig sa...

Återvinning är bra :))
Ha det bäst! Åse

Hoffmans Design sa...

Inte får du sluta blogga som e så roligt.
Ur snygg kudde.
Har även jag tagit vara på gamla jeans.