måndag 25 oktober 2010

Julstrumpa HOME made by LOTTA

Halloj vänner!

Hoppas att ni har haft en skön helg!

Vi har haft en intensiv men trevlig helg med middagsgäster både fredag & lördag.
Jag lyckades dock hinna med en liten stund vid symaskinen.
Inspirerad av Greengates fantastiska julstrumpor sydde jag en egen variant till mina killar.

Trots att jag lovade att vänta lite med jul på LOTTAS HOME så kunde jag inte hålla mig, fniss.



Tänk att det bara är 2 månader kvar till julafton....

Önskar dig en bra start på veckan!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Unknown sa...

Men vilken fiiiin,å du behöver inte vänta med julen...hahahah..Jag älskar det..Du ger mig inspiration..:)Ha en riktigt härlig dag nu..KRAM/Annelie

MIN LYCKA ♥ sa...

Fiiiinn!! Gulligt!

Jag tänkte samma tanke i helgen, att pynta lite, bara liite...
Men inser att jag avskyr i vanliga fall pynt och för mycket grejer, varför ska man blir sugen på julsaker och fixa och trixa när man ska flytta över jul också. Hittar ingen logik;)

Ditt pynt var väldans fint, får väl se hur länge jag kan hålla mig!

Nu väntar jobb!
Kram

Annies Blå sa...

Vilken fin julstrumpa...sådana måste jag också sy, tack för inspirationen :).
Kram/Annie

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad fiiin! Det kanske man skulle sy till sina barn *ler*

Inte klokt att det bara är två månader kvar till jul, vet ju hur snabbt veckor kan rusar iväg :)

Ha en fin da!
Kram kram

Hoffmans Design sa...

Den blev jättefin julstrumpan.
Ja kan du fatta att det e precis 2 månader till julafton man fattar inte det går fort.
Kram

Bella sa...

Wow, vilken fin strumpa du sytt!!! Du är ju grym på att sy :) Nu är det ju "bara" två månader kvar till jul så jag tycker det är helt okej att dra igång julen här på bloggen!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella