tisdag 19 oktober 2010

Mitt hus för ljus

Hej mina bloggvänner!

Roligt att ni fortsätter att titta in här hos mig!

Jag tycker att det bästa med hösten är att tända ljus & mysa.
Jag är en stor ljuslykte älskare, och jag har många....
Mitt hus för ljus är en av mina favoriter, och den fick jag av den snälla tomten förra året.


I år är jag sugen på att köpa några småhus i zink också att hänga i fönstren i matrummet, de är ju sååå fina.

TÄND LJUS & MYS i höstmörkret, det tänker jag göra!

Kram Lotta

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ett sånt fint ljus hus och jag såg även härliga Ernst i bakgrunden...:)) Ha en riktigt mysig dag...Kram/Annelie

MIN LYCKA ♥ sa...

Min visning gick bra igår;) Många intresserade!

När jag kom hem igår, innan visningen, så var lägenheten becksvart av allt det gråa regnet på utsidan. Lite skillnad från i fredags då visningen var i strålande solsken. För att lyfta lägenheten och mysa till det tända jag en massa ljus. Det blev mysigt och mäklaren tyckte att det blev väldigt bra! Får väl hoppas att det snart ger resultat då;=)

Det där huset är jättefint! Min kompis köpte ett likadant men i storleken större. Fint och mysigt med ljus! Det är tur det finns så här in på allt det gråa och tråkiga som hösten för med sig.

Kram till dig kära Lotta! Ha en go dag!

bakom berget sa...

Ja visst är det härligt med alla ljus man tänder nu. Jag har oxå ett ljushus. Jag hittade mitt på Rusta, för en billig penning. När jag var på mässan för nån vecka sen, hittade jag såå fina småhus i zink, men priserna var inte i min smak, så dom fick stanna där.
Hos mig har det regnat hela dagen i dag och i morgon ska vi få en massa snö. Bläää..
Hoppas du har det gott där på din sida av landet. Ha en fin kväll! Kram Åsa.

Annies Blå sa...

Vilken fin lykta! Hoppas tomten har med sig några zink-varianter i år :).
Kram/Annie

Hoffmans Design sa...

Fin liten lykta. tänder ljus gör vi varje kväll så MYSIGT.