lördag 23 oktober 2010

Mysig helg!

Hej vänner!

Hoppas att ni har en riktigt skön och mysig helg!

Det tråkiga höstvädret med regn och rusk fortsätter här hos oss så det är bara att passa på och mysa inne.
Jag har bakat muffins scones som vi nu ska äta till fika, mums. Sedan ska vi ge oss ut på en promenad, det finns ju inget dåligt väder bara dåliga....fniss.
Senare hoppas jag hinna smita ner i min pysselhörna en stund och sy, har flera roliga projekt på gång.



Ha en bra dag i höstrusket och njut av helgen!

Myspys Kram Lotta

4 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Så sant, det finns ju inget dåligt väder... men lite regn är en himla bra ursäkt för att sitta inne och mysa och pyssla ;)

Ha det mysig lördag vännen!
Kraam

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hoppas att det inte blev allt för livat med 7 barn och tacokväll igår ;0). Vi har en liten tjej här som hostar hela nätterna och dessutom väääägrar att ta hostmedicin. Blir inte så mycket sömn för någon av oss men man är rätt van vid det här laget! Vilken fin höstdekoration du har gjort... Blir så sugen på att fixa till något i den vackra hinken Niklas kom hem med i fredags. Visst hade det varit helt underbart att kunna knata över på en fika då och då! :0)

Kraaaam/ Anna

Bella sa...

Inte är det något vidare trevligt väder ut, riktigt trist höstrusk...

Hoppas du kunnat utnjytta dagen på bästa sätt ändå :)

Kramar Bella

PS! Du har en sak att hämta hos mig... DS!

Bella sa...

Såg nu att du precis skrivit hos mig :)

TACK snälla för din omtanke, några väl valda ord betyder så mycket när det är knöligt i livet...

Kraaaam Bella