söndag 26 december 2010

Annandag JUL kväll

Hej bloggvänner!

Hoppas att ni har haft en riktigt härlig julhelg!

Nu är Annandagskvällen redan här och den glada julen går mot sitt slut....

Vi har ätit gott, öppnat klappar och umgåtts med nära & kära precis som det skall vara när det är jul, ler.

Några sköna promenader i härligt vintrigt väder och några åk i pulkabacken har vi också hunnit med.


Nu är det dax att plocka fram skinkmackan till gästerna som blir kvar tills imorgon.

Ha en skön kväll!

Kram Lotta

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Detsamma önskar jag dig! Här har vi precis stoppat i oss lite kvällsmackor. Nu är det dst nya programmet "minuten" som skall kollas in.
Ha det gott! Kramelikram!!

A House With A View sa...

Oj vilken gooosig korgstol med fin pläd, gosigt fårskinn och härlig kudde, julklappar kanske?? Och vad härligt ni haft det med korvgrillning såg jag lite längre ner i inläggen, supermysigt, precis som en julledighet ska vara :)

Många kramizar från aka

MIN LYCKA ♥ sa...

Ni ser ut att haft en go och mysig jul.

Vi har knappt haft någon jul alls, men äntligen börjar sakerna i huset falla på plats. Första natten så kändes det som jag sov på hotell och tänkte i tanken att det vore skönt att åka "hem" snart.,.. så tokigt det är innan man vänjer sig.

Ha en fortsatt bra jul så ska jag börja spana in här lite oftare när det stressiga livet här börjar lugna sig!

Kram kram
Marika