lördag 19 februari 2011

I mitt köksfönster

Idag vaknade vi till en kylig men strålande solig lördag, härligt!

Jag och barnen har haft en mysig, intensiv lovvecka med övernattande kompisar och aktiviteter.

Hoppas att din vecka varit bra!?



Idag ska M. skriva tenta för Skepparexamen och jag ska följa med V. på 4 års kalas. I em får vi gäster på middag och i kväll blir det familjemys med "Mello".

Önskar dig en fin & mysig dag!

Tack för att du kikar in, och för kommentarer som gör mig så glad.

Kram Lotta

4 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

mammaxtre sa...

En "Skepparexamen" utbildning funderar jag på att ge bort i present. Blev jag påmind om nu :-)

Ha en fin lördag

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Trevlig kväll till dig:)
Kram Susanne

A House With A View sa...

Vad jättefint du har i ditt fönster! Det gör så mycket att ordna fint med krukor och ljus!

Ja visst, idag är det mello och jag tänker INTE missa det (gjorde ju det förra lördagen då vi var på kalas)!

Ha en fin lördagkväll!

Många kraaaaamizar från aka