tisdag 12 juli 2011

Trädgårdspics

Halloj alla fina bloggisar som kikar in!

Hoppas att ni haft en härlig dag.

Jag har äntligen fått min händige M. att sätta igång med lite husprojekt, ler.
Vi har varit i väg och köpt brädor till balkongen utanför vårt sovrum, så nu ska här snickras...(Om inte vädret är för fint för då smiter vi ut på havet, fniss.)

Idag får bjuder jag på lite pics från vår naturtomt-trädgård.




Jag har också hunnit med lite målningsjobb idag. Panel för att klä in fläktkåpan i köket är klar så att M. inte ska vara sysslolös på sin semester, ler.
Önskar att jag var lite händig själv så jag kunde få lite snickarjobb gjorda...

Nu ska vi njuta av ugnsbakad öring som mina storfiskare fångat.

Ha en härlig kväll!

Huspysslar kram från Lotta

4 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint ni gör.
kram
hanna

A House With A View sa...

Häärliga bilder!! Så mysig skylt ned till havet!! Och så charmigt betongfat!!! Här saknas inte heller "semesterprojekt", haha!!!!

Kraaaaaaaaaaaam aka

Bella sa...

Fin fina pics från din fina trädgård du visar idag och kul att att byggprojektet dragits igång :)

Perfekt med dessa händiga karlar när man inte riktigt fixar alla byggarbeten själv :)

Ha det bäst och jag gillar skarpt att det inte blev någon lång bloggpaus för din del!

Kramar Bella

Unknown sa...

Sååå vackra bilder,jag är så rädd för maskiner annars skulle jag bygga en massa saker själv...:))

Soliga kramar från mig till dig och ha en mysig dag nu!!