söndag 18 september 2011

Bloggträff och grejerdag

Hej, hoppas att du har en riktigt härlig helg!

Lördagen blev en riktig höjdare med bloggträff hos Tina.
I hennes underbara Shed och härliga hem bjöds vi på fantastiskt god mat, dryck och trevligt prat till långt in på småtimmarna.
Tack tjejer för en otroligt mysig kväll ♥!




Efter en något seg start på dagen, fniss, satte jag fart med målandet på utsidan så nu är balkongstaketet klart, sååå skönt att kunna pricka av något på listan.

Önskar dig en fortsatt skön söndag!
Nu öser regnet ner så det blir innemys resten av dagen...

Kram från Lotta ♥

11 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jag fårstår att ni har haft en mysig kväll:) Låter toppen!

Ha en skön em/kväll nu
Kram på dig
Susanne

STENLYCKA sa...

Vilka härlig bilder du bjuder oss på idag. Förstår att ni hade det mysig igår.
Önskar dig en fin söndagskväll!
kram Raina

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh vad kul!!

Ha en mysig kväll :)

Kram kram

Unknown sa...

Vad skönt att du hann med lie målning ute.
Här har vi haft en solig och fin dag!
Nu är barnen badade, väskorna packade och John blund har dykt upp. Tror det blir lite sömnad ikväll för min del!

Hoppas du får en bra start på veckan!
Hörs mer!
Kram Hilla

Tina sa...

Gulliga du, så roligt vi hade det igår! Jag har inte alls orkat vara så nyttig och duktig som du idag...

kramen på dig!

bakom berget sa...

Aha! Har du varit seg idag....kan det ha varit skumpan kanske..fniss.. Näerå, jag bara skojar. Jag kan tänka mig att ni hade en kul kväll. Här har det glaserats keramik hela dagen. Ja, vi har ju fikat och snackat en del oxå om jag ska vara ärlig.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen blir det nog lite målning i bygget ikväll.
Ha det så bra! Kram kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Så mysigt med bloggträff! =)
Söt liten prydnadskål, likadana har jag planterat i mina loppade industrilådor i dag.
Ha en härlig, härlig söndagkväll!

kram kram

Livet på landet sa...

Låter som ni haft en härlig kväll!
Finfina höstbilder du visar idag.

Kram Helena

MIN LYCKA ♥ sa...

Här regnar det också!;( Är redan trött på höstvädret och det har knappt börjat!

Kul med bloggträff!!

Din plantering var fin, kul nu att "liva upp" utsidan när det mesta blir dystert och grått på hösten.

Ha en fin start på veckan, kram Marika

promenader på landet sa...

Innemys låter inte så dumt! Ha en bra vecka och vackra bilder! Kram från Maria

Postadress Torslanda sa...

Tack själv Lotta! Det var så roligt att träffa dig.