söndag 9 oktober 2011

Höstplantering




Hoppas att du njuter av en härlig helg!

Kram Lotta ♥

9 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Fint du gör hemma! Här är det egen helg med pyssel och en del måsten också. Ha en fin söndag!

bakom berget sa...

God söndagmorgon! Solen skiner och det är kallt som sjutton här. Fa fin höstplantering du har gjort.
Jag log lite när jag såg att du hade bakat surdegsbröd. Jag har just dragit igång en surdeg som jag ska baka av. Kanske blir det idag..eller kanske imorgon. Smaksatte du ditt bröd med nåt? Det såg himla mysigt ut med fikat där hos dig.
Nu blir det frulle här, sen bygger vi vidare.
Ha en skön dag min vän! Kramar från Åsa.

Tina sa...

Så fint du gjort, här blir det innedag och fika i slapparkläder hela dagen!

kram

STENLYCKA sa...

Vackra bilder som vanligt från dig Lotta!
Här skall, fixas med stor tvätthög, och lita andra måste saker, kanske blir det en liten promenad till skogen och se om jag kan hitta lite trattisar.
Önskar dig en mysig söndag!
Kram Raina

Unknown sa...

Å så mysigt du gör det hela tiden,man riktigt känner värmen i ditt fina hus..:))
Ha en skön å slapp söndag nu..KRAAAAM min goa vän!!!

Hanna sa...

Fin plantering. Mycket vackert med snäckorna.
Ha en fortsatt bra söndag!
Kram
Hanna

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härliga foton! Ja, här njuter jag av söndagseftermiddagen i fulla drag - fötterna på soffbordet och laptoppen i knät. =) Ha en härlig söndag, vännen!

kram kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint!

Har tillbringt dagen ute i trädgården..mysigt!

Må så gott
Kraam Susanne

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Så fint arrangemang i riktig Lottas Home- anda med snäckskal/havstema! *ler*

Cyklamen är en så himla vacker blomma.

Ha det fint!
Kram kram