onsdag 26 oktober 2011

Kommentarer ♥

Hej vänner!

Vill börja med att tacka för alla rara kommentarer som ni lämnar.
De värmer och lyser upp i höstrusket, ler.

Jag är ingen "höst-vinter-gillare", men försöker förgylla livet med mycket mys och tända ljus.



Under en lång tid har jag kämpat mellan hopp och förtvivlan för att få ett nytt jobb, vilket många dagar känns hopplöst.
En rar kommentar från er har lyft mig många av de där dagarna...

Jag är så glad att blogglandia finns, och att jag tog steget att starta LOTTAS HOME. Bloggen har gett mig så många fina vänner, jag har tom haft turen att få träffa några av er in RL.
Ni har väl inte missat min GIVE AWAY?

Sköt om er och njut av livet ♥!

Kram Lotta

ps. Ikväll bänkar jag mig framför Rosa Bandet-galan. Gråter en skvätt för de som fölorat och glädjs med de som vunnit kampen.
En extra tanke till mamsen♥ som gått segrande ur striden, love you! ds.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint du har gjort kära syster.Har tyvärr inte 3.an.Så jag kan inte se de.Nu är de nära till vårat flytt lass går.Som du vet så gillar jag inte heller hösten&vinten.Ha de så bra de går i höst mörkret.Stor kram fr Nacka

Mia sa...

Hejsan

Här har du en till som inte är någon höstälskare... tycker om våren och sommaren mest.

Vilket v-rum ni har, jösses... det går inte av för hackor!!! Jösses, åhh va vackert!!!

Hoppas du får en fin dag.
Hälsningar Mia

Tina sa...

Jag gillar ju hösten, kanske kan det smitta av sig under en fika snart?

kram

Postadress Torslanda sa...

Så fint du pysslar hemma!! Jag gillar hösten fast vet att det snart kommer en årstid som känns lång, mörk och kall. Sköt om dig! Kram!

Vintage House sa...

Hej
Jag njuter av hösten och vintern men förstår att det kan vara jobbigt..
Hoppas att allt löser sig för dig..
en varm kram
sandra