måndag 9 januari 2012

Med en enkel tulipan

Hej vardag!

Efter flera härliga långhelger och julledighet är det så dax att återgå till vardag igen.
Veckan börjar lugnt, med studiedag, men imorgon börjar allvaret igen, ler.

En bukett tulpaner och lite blåbärsris får nu ersätta hyacinter och amaryllis.
Nu längtar jag efter pärlisar, krokus och snödroppar...




Första snön faller just utanför vårt fönster och lyckan är stor på Pyksten.
V. längtar sååå efter att få prova den nya snowracern som han fick av tomten.
Bäst vi skyndar oss ut...

LOVE TO U!

Kram Lotta ♥

9 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej vännen jag får vår känslor på din fina blogg i dag! Så vackert med tulpaner och blåbärsris! Må så gott i veckan! Kram Maria

Härliga Livet sa...

Härligt med tulpaner.Jag har redan averkat 2 buketter. Får bli ny bukett nästa gång jag handlar.
Ha en fin start på veckan.
♥Kram Pernilla♥

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska söta dig en KANON trevlig kväll och en kanon trevlig vecka!
Kramkram i massor!!

Anonym sa...

Tulpaner är ALDRIG ; ) fel varm kram Sofia

Graadskan sa...

God fortsättning på det nya året, Lotta!!

Kram Camilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fint & mysigt dets er ut..:)
Man måste njuta av dessa vackra blommor nu, såg att det fanns pärlisar på blomsteraffären igår när jag va där..:)

Ha en fin dag
Kraam Susanne

Bella sa...

Visst är det fint med tulpaner!! Härligt med lite vårkänsla så här efter julhelgerna.

Här på Västkusten snöade det i natt och imorse var det ett fint vinterlandskap, men nu töar allt bort igen, tyvärr...

Hoppas du haft en bra dag!

Kramar Bella

MIN LYCKA ♥ sa...

Fint♥
Gott när julen är undanstädad och alla fräscha vita tulpaner dyker upp!

mina finaste. sa...

Godmorgon! Ville bara titta in och önska fin helg. Hoppas att veckan varit bra och att du får en skön start på ledigheten. Jag såg att det skulle bli sol i helgen och fick massa energi bara av att veta :D Stor kram ♥